coinpayu

Isnin, 23 November 2020

DOMPET DIGITAL

Salam Sejahtera. Kali ini saya ingin kongsikan Dompet Digital yang telah saya sertai dimana saya menjana dan menyimpan matawang digital. sememangnya tidak banyak yang saya kumpul di dalam dompet-dompet yang saya ada, namun ia masih boleh menjana pendapatan sampingan untuk saya. sekiranya anda faham cara-cara untuk jana, kumpul dan simpan lalu menjualnya dimasa harga matawang digital melambung... ia memberi keuntungan kepada anda. dan sepanjang saya mengenali matawang digital ini saya tidak pernah membeli menggunakan duit saya sendiri. Semua nilai yang saya ada dalam dompet digital adalah yang saya kumpul dalam sepanjang saya melayari internet.

Berikut adalah jenis-jenis dompet digital yang saya ada. Semoga memberi manfaat pada semua.

1. LUNO

     Ini adalah dompet yang saya hubungkan dengan akaun bank di dalam negara. Akaun ini berfungsi mengumpul dan saya menukarkan pada nilai matawang negara dan memindahkan ke akaun saya. keperluan untuk mendaftar akaun LUNO dinyatakan di dalam syarat di halaman tersebut. klik Register untuk mendaftar.





    Ini adalah akaun dimana saya mengumpul matawang digital mengikut jenis. Ini adalah program dimana kita click dan claim untuk mendapatkan nilai matawang. Setelah nilai untuk pindah sudah cukup, saya mengalihkan ke akaun LUNO dan mengubah menjadi nilai matawang negara. klik Register untuk mendaftar.


SETELAH SEMUA DOMPET DI ATAS TELAH DIDAFTARKAN MARI KITA MULAKAN UNTUK MENJANA
(KLIK ICON DI BAWAH UNTUK MEMPEROLEHI DANA)








4 ulasan:

DOMPET DIGITAL